Wednesday, August 20, 2014

Makeover PREVE

Hehehe kali ni off topic sikit... biasa aku cerita pasal make over rumah, kali ni kita make over and 'deco' kereta pulak lah...

Hahah keretanya Preve je pon.. Ha bawah ni rupa asal Preve standard la.. macam tak mengancam kan.. tak cukup ummphh kata org...


(sumber : Google)

Jadi jom kita kasik ummppppphhh lagi...

Mula-mula kita tukar la sport rim nya.. aku gi kedai rim kat Klang, namanya Kedai Hin Leong. Google kata situ murah.. jadi aku tak survey tempat lain..main tuju terus situ.. trade in rim asal 16 inch diorang amik RM300 jadi untuk rim baru kena tambah RM900 lagi...ok la kot.. Kedai ni punya la ramai orang.. nak nak pulak dekat2 nak raya ni... makan ramai la yang keluar kereta baru and nak rim baru... berejam jugak lah menunggu giliran.. heheh


Jeng-jeng tudia si putih dah pakai kasut baru... ngeeeeeee kerenyeh sampai telinga..


Tapi masih tak lengkap... belom pakai skirt ye dikkk... jom kita gi beli skirt baru...

Aku buat kat ACM Motorsport kat Balakong, ok la puas hati.. harga pon ok.. set yang aku pilih ni namanya Rieger (material PU) RM1250 and tambah spoiler sikit RM100. Oklah cincai tauke bagi RM1300. Tempah hari selasa, sabtu dah dapat pasang....hati pon gumbira..
 
 




Amacam korang..? ok la kan... yang penting walaupon kereta murah tapi nampak macam BMW... ngehngeh..

Pastu kita gi tinted lak... tinted Proton bagi voucher Raytech, maka aku terjah la Raytech...mak oiii mahainya...sampai ribu2 ye tinted... aku amik yang paling murah je la... yang takder security, kena ketuk sure pecah.. asal tahan panas terik matahari sudah... yang lain tu minta perlindungan Allah SWT.. amin.. harga asal tinted RM500, tolak voucher RM250.


Ok dah siap... itu je la kot berhabis utk kereta ni... cukup la tu.. dah kopak ni.. heheh


Macam mana? masih tak berkenan dengan Preve??? Hehehe masing-masing pandangan la kan.... selera lain-lain...

1 comment:

  1. Preve ni jimat mnyak tak?
    Btw cantek umah ((refer prev posts))

    ReplyDelete

Deco: Dining Area

Ok cerita dining area pula... Ni la dining area a.k.a meja makan kami... kuang kuang kuang.. Kerusi Eames tu aku beli kat Lazada, per...