Sunday, December 29, 2013

Sekolah Dah Nak Bukak!!!!!!!!

Cuti sekolah pon dah nak habis esok lusa.. rutin harian hari persekolahan sudah kembali lagi.. part yang paling tensi.... iron baju sekolah... hadoiiiiiiii... aku tak suka betul iron baju..... basuh baju suka laaa...


Baju sekolah memang aku ampai dalam bilik anak dara je.. kat laundry area penuh dengan baju-baju lain je.. jadi aku beli ampaian boleh buka tutup ni khas utk baju sekolah... lepas kering, aku iron..kalau rajin sangkut molek2 dlm wardrobe..kalau malas...heheh paham2 saja la.. dok terampai la kat situ..ekekeke..

 





Wednesday, December 25, 2013

Deco : Our New Reading Area

Alhamdulillah..setelah misi terkejar-kejar ke IKEA minggu lepas, tercapai jugak lah hasrat dihati nak makeover sikit ruang bacaan yang chomel kecik cinonet tu...

Alhamdulillah jugak semua barang yang dicari ada stok..

Maka inilah hasilnya...