Sunday, December 29, 2013

Sekolah Dah Nak Bukak!!!!!!!!

Cuti sekolah pon dah nak habis esok lusa.. rutin harian hari persekolahan sudah kembali lagi.. part yang paling tensi.... iron baju sekolah... hadoiiiiiiii... aku tak suka betul iron baju..... basuh baju suka laaa...


Baju sekolah memang aku ampai dalam bilik anak dara je.. kat laundry area penuh dengan baju-baju lain je.. jadi aku beli ampaian boleh buka tutup ni khas utk baju sekolah... lepas kering, aku iron..kalau rajin sangkut molek2 dlm wardrobe..kalau malas...heheh paham2 saja la.. dok terampai la kat situ..ekekeke..

 





2 comments:

  1. rindunya saat sekolah dulu. dekat nak sekolah sediakan barang untuk sekolah. adik beradik 9 orang, baju mesti banyak.

    ReplyDelete
  2. Laa, maknye ke yg kena iron?

    saya, dari tadika lagi iron sendiri baju sekolah, emm... =)

    ReplyDelete

Deco: Dining Area

Ok cerita dining area pula... Ni la dining area a.k.a meja makan kami... kuang kuang kuang.. Kerusi Eames tu aku beli kat Lazada, per...