Wednesday, June 6, 2012

Email dari Majalah Impiana

wahhhhhhhhhhh….pagi hari ni mula-mula tensi… balik saja ke office terus daku check email… klik inbox terus masuk email daripada seseorang daripada Karangkraf… perghhhh nak pitam rasa.. happy giler.. cer korang baca ni…
impiana2
Mana la tak pitam u olss.. memang la kalau selak2 majalah Impiana atau Apartment tu selalu rasa “aku nak wat cantik2 lah nanti leh masuk majalah” … Itu cakap2 pada diri sendiri la.. buat motivasi untuk terus bersemangat berdekorasi.. Tapi hari ni macam mimpi lak… “ade gak majalah yang minat dengan umah aku ni..” Yang lebih mengejutkan jumpa plak diorang dengan blog aku yang terpencil ni… keywords ape diorang guna utk google? Hari2 aku try google sendiri pon tak dapat… hehehe
Tapi tu la..masih terpikir-pikir ni nak hantar ke tak? Layak kah? Segan pulak rasanya… kalau nak di bandingkan dengan rumah2 yg pernah di review dalam majalah2 tu..
Ni belom betul2 masuk majalah dh rasa nak pitam..kalau betul2 masuk..mahu aku fengsannnn terus… haha

3 comments:

  1. eh..dah keluar majalah ke pasal rumah kamu???

    mahu tengok..tak sabar

    ReplyDelete
    Replies
    1. belom lagi... penulis majalah Impiana ni email minta hantar gamab2 dari pelbagai sudut..tapi saya ni keseganan la cik hani... rumah saya sederhana saja..kalau nak masuk2 majalah ni mcm tak layak je.. cerita2 kat blog boleh la...

      Delete
  2. rumah dear sgt cantik dan kemas.. sy slalu curik2 idea deko rumah kat cni tau..
    mihmihmih.. halalkan yer..

    ReplyDelete